Log in to post
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 67
  1. #1
    LAZY MEMBER
    Level 7 - Lazy Poster

    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    42
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    Does anyone know anything about the LazyTown pilot episode that had Shelby Young instead of Julianna Rose Mauriello and is the episode online anywhere?

  2. #2
    The Prince ADMINISTRATOR
    Level 34 - Airship Controller
    Stingy's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Consulting the Helix
    Posts
    4,968
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    03:39

    LazyTown Pilot Episode

    From what I understand, they did actually film stuff besides the Bing Bang video that we have all seen. However it hasn't been published anywhere. BUT also from what I understand, Shelby Young has a DVD copy of it. So you could ask her. I recall mentioning it to her about a year ago and I think she said that she didn't know how to rip DVDs but would like to learn. You can give it another shot if you'd like. I'm sure we'd all appreciate it. At this time its harder to contact her since she shut down her Facebook, but here are the places you can.

    http://www.youtube.com/pshyourface
    http://www.formspring.me/heyheyshelbay
    http://twitter.com/shelby_young

    Happy hunting.
    Like Toy Soliders

  3. #3
    LAZY MEMBER
    Level 17 - Ghost Stopper
    diesal11's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    480
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    i remember seeing a video somewhere on youtube, used the old wit puppets stuff and had a diff actor for steph, mabye that was it?

  4. #4
    The Prince ADMINISTRATOR
    Level 34 - Airship Controller
    Stingy's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Consulting the Helix
    Posts
    4,968
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    03:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by diesal11
    i remember seeing a video somewhere on youtube, used the old wit puppets stuff and had a siff actor for juli, mabye that was it?
    Yes and no. That is what he's talking about, but he's looking for some episode footage.
    While I'm at it, since it looks like you are unfamiliar with it, here is everything I have concerning the Shelby Young era of LazyTown.

    http://www.mediafire.com/?btla79b9zual7d3

    It ain't much, but it's all I've ever found.
    Like Toy Soliders

  5. #5
    Administrator ADMINISTRATOR
    Level 35 - Rockin' Poster
    Glanni's Girl's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    The Chamber of Understanding
    Posts
    5,001
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    10:39

    LazyTown Pilot Episode

    Nice pics
    Getur einhver annar veriš Glanni ? žaš bara passar ekki
    Stefan Karl Stefansson, žaš er enginn eins og žś!

  6. #6
    LAZY MEMBER
    Level 17 - Ghost Stopper
    diesal11's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    480
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    ok that was defiantly the video i saw,
    but still.....what....the....fuck!?
    since when was there someone b4 juli?
    why didn't she stay?
    ect. ect. ect. lol

  7. #7
    Administrator ADMINISTRATOR
    Level 35 - Rockin' Poster
    Glanni's Girl's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    The Chamber of Understanding
    Posts
    5,001
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    10:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by diesal11
    Since when was there someone b4 Juli?
    Seriously?
    Getur einhver annar veriš Glanni ? žaš bara passar ekki
    Stefan Karl Stefansson, žaš er enginn eins og žś!

  8. #8
    LAZY MEMBER
    Level 17 - Ghost Stopper
    diesal11's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    480
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by Glanni's Girl
    Quote Originally Posted by diesal11
    Since when was there someone b4 Juli?
    Seriously?
    i knew there were different actors in the play before the show, but not in the show. dont forget ive only been here for like 3 months lol

  9. #9
    Administrator ADMINISTRATOR
    Level 35 - Rockin' Poster
    Glanni's Girl's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    The Chamber of Understanding
    Posts
    5,001
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    10:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by diesal11
    Quote Originally Posted by Glanni's Girl
    Quote Originally Posted by diesal11
    Since when was there someone b4 Juli?
    Seriously?
    I knew there were actors in the play, but not the show. Don't forget I've only been here for like 3 months lol
    Oh ok, sorry dude lol
    Getur einhver annar veriš Glanni ? žaš bara passar ekki
    Stefan Karl Stefansson, žaš er enginn eins og žś!

  10. #10
    LAZY MEMBER
    Level 17 - Ghost Stopper
    diesal11's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    480
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by Glanni's Girl
    Oh ok, sorry dude lol
    yep, that explains all my questions lol

  11. #11
    Administrator ADMINISTRATOR
    Level 35 - Rockin' Poster
    Glanni's Girl's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    The Chamber of Understanding
    Posts
    5,001
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    10:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by diesal11
    Quote Originally Posted by Glanni's Girl
    Oh ok, sorry dude lol
    yep, that explains all my questions lol
    Don't you mean "answered" all my questions?

    Shelby Young was Stephanie for the pilot LazyTown episode, but not for the show due to union regulations I think.
    Also, there have been 6 Stephanies.
    Getur einhver annar veriš Glanni ? žaš bara passar ekki
    Stefan Karl Stefansson, žaš er enginn eins og žś!

  12. #12
    LAZY MEMBER
    Level 17 - Ghost Stopper
    diesal11's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    480
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by Glanni's Girl
    Don't you mean "answered" all my questions?
    yeah thats it, it's 3:00 AM here lol

    Quote Originally Posted by Glanni's Girl
    Shelby Young was Stephanie for the pilot LazyTown episode, but not for the show due to union regulations I think.
    Also, there have been 6 Stephanies.
    yeah im reading this union regulations crap everywhere, does anyone know what it was about?
    and holy shit 6 stephs? my mac guess would have been 4, 5 including shelby

  13. #13
    Administrator ADMINISTRATOR
    Level 35 - Rockin' Poster
    Glanni's Girl's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    The Chamber of Understanding
    Posts
    5,001
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    10:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by diesal11
    Quote Originally Posted by Glanni's Girl
    Don't you mean "answered" all my questions?
    yeah thats it, it's 3:00 AM here lol
    Oh yeah! I keep forgetting you're in the future

    Quote Originally Posted by diesal11
    6 stephs?
    Selma, Linda, Shelby, JRM, Unnur and Samantha Pollino {she counts IMO}
    Getur einhver annar veriš Glanni ? žaš bara passar ekki
    Stefan Karl Stefansson, žaš er enginn eins og žś!

  14. #14
    LAZY MEMBER
    Level 17 - Ghost Stopper
    diesal11's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    480
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by Glanni's Girl
    Selma, Linda, Shelby, JRM, Unnur and Samantha Pollino {she counts IMO}
    ok i know 5 of them, i thought Samantha might have been from the UK priate adventure live show thingy,
    when/where did she play steph?

    edit: ignore my multiple posts then, failed at quoting then failed at fixing

  15. #15
    Administrator ADMINISTRATOR
    Level 35 - Rockin' Poster
    Glanni's Girl's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    The Chamber of Understanding
    Posts
    5,001
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    10:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by diesal11
    I thought Samantha might have been from the UK pirate adventure live show thingy
    That was Kimberly Pena (I forgot about her, lol) I guess technically there have been loads of Stephanie's if you include the live shows, what a can of worms, lol

    But I digress..
    http://getlazy.net/forums/viewtopic....peanut+pollino
    Enjoy
    Getur einhver annar veriš Glanni ? žaš bara passar ekki
    Stefan Karl Stefansson, žaš er enginn eins og žś!

  16. #16
    LAZY MEMBER
    Level 17 - Ghost Stopper
    diesal11's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    480
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    ok this whole topic has just confused the fuck out of me lol

  17. #17
    LAZY MEMBER
    Level 7 - Lazy Poster

    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    42
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by diesal11
    ok this whole topic has just confused the fuck out of me lol
    I think we are talking about the pilot episode of LazyTown. Sorry if it is confusing you.

  18. #18
    LAZY MEMBER
    Level 17 - Ghost Stopper
    diesal11's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    480
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by JCMotors
    I think we are talking about the pilot episode of LazyTown. Sorry if it is confusing you.
    nah, i know that, it's just that it's 4 AM, and i just founf out there was another 3 stephanes, and this random pilot thats gonna give me nightmares tonight lol

  19. #19
    LAZY MEMBER
    Level 7 - Lazy Poster

    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    42
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by diesal11
    Quote Originally Posted by JCMotors
    I think we are talking about the pilot episode of LazyTown. Sorry if it is confusing you.
    nah, i know that, it's just that it's 4 AM, and i just founf out there was another 3 stephanes, and this random pilot thats gonna give me nightmares tonight lol
    How can this pilot give you nightmares? It's probably the puppets. The fact that there are three Stephanie's doesn't surprise me one bit because if I am not mistaken LazyTown or Latibęr has been around since 1991. A lot has changed since 1991.

  20. #20
    The Prince ADMINISTRATOR
    Level 34 - Airship Controller
    Stingy's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Consulting the Helix
    Posts
    4,968
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    03:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by JCMotors
    if I am not mistaken LazyTown or Latibęr has been around since 1991. A lot has changed since 1991.
    Right you are Ken! Guess it's time to link this pic again.
    Attached Images Attached Images
    Like Toy Soliders

  21. #21
    LAZY MEMBER
    Level 17 - Ghost Stopper
    diesal11's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    480
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by JCMotors
    How can this pilot give you nightmares? It's probably the puppets.
    Not just the puppets, it was 4 AM and look at it, the lighting on some of those shows was just freaky,
    like the shot after Stephanie opened the blind, and it had that close up of her face, mughawr!!!
    but yeah, it was just fucked up lol

  22. #22
    LAZY MEMBER
    Level 17 - Ghost Stopper
    diesal11's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    480
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    Am i the only one who noticed there are some references constantly in the current LazyTown,
    eg, Happy Brush Day, it's almost the same shot with sportacus flipping and pulling out his toothbrush,
    and in the airship (as fucked as that airship was) when he's balancing on that ball, and looks at the camera, same style from Sportacus On The Move when he's doing that crap with the melon.

  23. #23
    LAZY MEMBER
    Level 7 - Lazy Poster

    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    42
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by Stingy
    Quote Originally Posted by JCMotors
    if I am not mistaken LazyTown or Latibęr has been around since 1991. A lot has changed since 1991.
    Right you are Ken! Guess it's time to link this pic again.
    I take it that is the book that Magnus wrote.

  24. #24
    LAZY MEMBER
    Level 16 - Sportaposter
    mizz_pink's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    LazyTown
    Posts
    436
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by JCMotors
    I take it that is the book that Magnus wrote.
    Yes. Overall I think he done 4 books. 3 story, 1 cook book.
    Magnus Scheving Is A Hero

  25. #25
    LAZY MEMBER
    Level 7 - Lazy Poster

    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    42
    Local Date
    26th May 2019
    Local Time
    09:39

    LazyTown Pilot Episode

    Quote Originally Posted by mizz_pink
    Quote Originally Posted by JCMotors
    I take it that is the book that Magnus wrote.
    Yes. Overall I think he done 4 books. 3 story, 1 cook book.
    Magnus did a cook book?

Similar Threads

  1. Where was the Pilot broadcasted?
    By robbierottonfan95 in forum LazyTown Pilot Episode
    Replies: 10
    Last Post: 27th May 2018, 20:08
  2. About the Pilot episode characters
    By robbierottonfan95 in forum LazyTown Pilot Episode
    Replies: 19
    Last Post: 21st August 2017, 19:32

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •