Search:

Type: Posts; User: Loreanie

Page 1 of 12 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    177
    Views
    76,100

    Sticky: Julianna Rose Mauriello

    Glad to see Julianna still dancing :)

    Ever since "Always a way" I was a fan of hers. I wish her luck, wherever life takes her. Maybe a Lazy reunion one day?
  2. Replies
    1,057
    Views
    184,760

    eeee! She's gorgeous! *_* *tackles dsk*

    eeee! She's gorgeous! *_*

    *tackles dsk*
  3. Replies
    33
    Views
    4,303

    AIM - Loreanie xD

    AIM - Loreanie

    xD
  4. Replies
    173
    Views
    24,778

    IRC is so 1954 xD

    IRC is so 1954 xD
  5. Replies
    830
    Views
    204,083

    Sticky: LazyTown Merchandise

    Eh...well as far as dolls go, if this one came to life it wouldn't be so bad.[/quote]

    what? that'd be creepy. this two foot tall stephanie doll is gonna grab a knife and start killing people! :P
  6. Replies
    830
    Views
    204,083

    Sticky: LazyTown Merchandise

    Robbie's Horsie from "Prince Stingy"!

    Oh, and Stingy's Crown from that episode while I'm at it xD
  7. Replies
    830
    Views
    204,083

    Sticky: LazyTown Merchandise

    His periscope? That'd be pretty sweet..[/quote]

    Thanks, I'm feeling especially dumb tonight, so I couldn't remember what they were called xD
  8. Replies
    830
    Views
    204,083

    Sticky: LazyTown Merchandise

    Robbie's comfy lazy chair ftw xD

    Oh! and one of those spy thingies he looks through with the eyes ^.^
  9. Replies
    744
    Views
    129,994

    Sticky: LazyTown Song Discussions

    What about it? lol It's a cute song though. =)
  10. Replies
    122
    Views
    36,009

    Mizz - That's a cool other one you found! Better...

    Mizz - That's a cool other one you found! Better than mine at least xD

    I got....

    http://img.myyearbook.com/zenhex/images/quiz2/7358/res1.jpg

    woo-woo! hehe
  11. Replies
    116
    Views
    41,149

    Poll: Haha I noticed that. Way to teach the perfect...

    Haha I noticed that. Way to teach the perfect values there LazyTown!
  12. Replies
    48
    Views
    11,343

    Anyone else think of :quagmire: when they read...

    Anyone else think of :quagmire: when they read that line?

    Giggity.
  13. Replies
    116
    Views
    41,149

    Poll: Yesh, she's so tiny, she could never eat the...

    Probably cause she takes such a tiny little bite from this huge apple LOL[/quote]

    Yesh, she's so tiny, she could never eat the gigantic apple! XP~
  14. Replies
    48
    Views
    11,343

    LOL I'm gonna start saying that too xD ...

    LOL I'm gonna start saying that too xD

    Pirates are <3
  15. Replies
    116
    Views
    41,149

    Poll: Wow! All those bites and the apple never...

    Wow! All those bites and the apple never lessens....

    There's treachery afoot!
  16. Replies
    48
    Views
    11,343

    LOL I saw that video before! That is hilarious....

    LOL I saw that video before! That is hilarious. I've seen a ton of stuff like that before too. 'Found it in a Cave" xD

    Also, the pirate song "Being a Pirate is alright to be" is a pretty big...
  17. Replies
    78
    Views
    20,276

    Poll: The mayor is just ridiculous! However, I had...

    The mayor is just ridiculous!

    However, I had to go with the Prince, Stingy! ^.^ He's Majestic.

    He's MIIIIIIIIIIIIINE xD
  18. Replies
    104
    Views
    736,935

    omg it's Resident Evil Stephanie. haha and...

    omg it's Resident Evil Stephanie. haha

    and Asian Stephanie still scares me xD
  19. Replies
    744
    Views
    129,994

    Sticky: LazyTown Song Discussions

    Aww hooray! haha. It's mine too. err, that or Always a Way. always gonna like that one xD
  20. Replies
    104
    Views
    736,935

    haha that does look like Pal Peni...xD a little...

    haha that does look like Pal Peni...xD a little Just not nearly as tall ^.^
  21. Replies
    189
    Views
    52,290

    Sticky: Poll: haha aww. well at least you have the farking...

    haha aww. well at least you have the farking awesome song ^.^

    MAJESTIC
  22. Replies
    101
    Views
    31,566

    Poll: LOL yeah. The Birthday fairy was fantastic too. I...

    LOL yeah. The Birthday fairy was fantastic too. I remember Trixie saying to robbie "He's even girlier than you, Stephanie!" haha xD
  23. Replies
    189
    Views
    52,290

    Sticky: Poll: Noooooooo you suck! I told you not to watch it....

    OMG No one has seen this episode! It's like the coolest one! ^.^

    "I am a Prince" is the coolest song evar xDDDD "SHAKE IT PIGGY" lol

    Robbie's disguise especially brilliant in the episode. I...
  24. Replies
    101
    Views
    31,566

    Poll: *shrugs* maybe. I just thought Zombee was an...

    *shrugs* maybe. I just thought Zombee was an awesome name for an alien. haha
  25. Replies
    101
    Views
    31,566

    Poll: Favorite Robbie disguises - Knight from Prince...

    Favorite Robbie disguises

    - Knight from Prince Stingy

    - Rottenbeard

    - Zombie (the alien xD)

    - The giant Carrot and Banana from Swiped Sweeps =D
Results 1 to 25 of 276
Page 1 of 12 1 2 3 4