Search:

Type: Posts; User: Jirojin

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    171
    Views
    4,534

    http://www.getlazy.net/forums/images/importedzz/20...

    http://www.getlazy.net/forums/images/importedzz/2007/06/101.jpg
  2. Replies
    1,457
    Views
    423,004

    http://stephybombthrow.ytmnd.com/ also ...

    http://stephybombthrow.ytmnd.com/

    also

    massive deja vu when posting this...whoa whoa whoa....
  3. Replies
    12
    Views
    55,743

    Lazypics (part 2)

    --dead link--

    *melts*
  4. Replies
    55
    Views
    13,186

    omg i love you i love you i love you :D

    you mean.... this elbow-thing? =D
    http://www.getlazy.net/forums/[/quote]

    omg i love you i love you i love you

    :D
  5. Replies
    55
    Views
    13,186

    Heh, has anyone noticed the small elbow-thing she...

    Heh, has anyone noticed the small elbow-thing she has goin on during the Spooky Song video? i lub it :3 :3 :3
  6. Replies
    36
    Views
    11,088

    All right guys! I think we're all good with each...

    All right guys! I think we're all good with each other now, and that means we have to do only one thing...

    LETS PARTY LT STYLE
  7. Replies
    55
    Views
    13,186

    Yeah, its from the episode Miss Roberta -- I...

    Yeah, its from the episode Miss Roberta -- I think the story was that Stephy was throwing a party for...I think Sportacus i dunno...and she was making sure that the puppets were polite with their...
  8. Replies
    55
    Views
    13,186

    http://www.getlazy.net/forums/ *explodes*

    http://www.getlazy.net/forums/

    *explodes*
  9. Replies
    1,057
    Views
    186,437

    Safa you sure drew some epic drawings lol. ...

    Safa you sure drew some epic drawings lol.

    ASIAN STEPHANIE FTW~!!!!
  10. Replies
    134
    Views
    44,043

    Give me Snow because its awesome

    Give me Snow

    because its awesome
  11. Replies
    171
    Views
    4,534

    LMFAO

    LMFAO
  12. Replies
    171
    Views
    4,534

    anime stephanie! ...

    anime stephanie!

    http://i70.photobucket.com/albums/i107/Jirojin/1174981804200.jpg

    http://i70.photobucket.com/albums/i107/Jirojin/1174972068124.jpg
  13. Replies
    171
    Views
    4,534

    Yeah, this is it. ;D wassap justin ^.^ xD i...

    Yeah, this is it. ;D wassap justin ^.^

    xD i knew the zing was too much but what the hell lmao, this thread is getting crazier everytime i check it out.
  14. Replies
    171
    Views
    4,534

    This thread = awesome. ...

    This thread = awesome.

    http://i70.photobucket.com/albums/i107/Jirojin/ZIIIIING2.gif
    You have to be nasty to think this is bad.. so get over it.

    Sportajustin


    The zing is to much
    :3 :3 :3
  15. Replies
    171
    Views
    4,534

    Haha indeed my good man. :D

    Haha indeed my good man. :D
  16. Replies
    171
    Views
    4,534

    Oh, lol. I got em off 4chan. So yeah. lmfao.

    Oh, lol. I got em off 4chan. So yeah. lmfao.
  17. Replies
    171
    Views
    4,534

    o. in that case... xD

    Kinda funny, you of all people, to get offended by those. XD (unless you're being sarcastic.)[/quote]

    Tis in jest my good friend.[/quote]


    o.

    in that case... xD
  18. Replies
    171
    Views
    4,534

    http://i70.photobucket.com/albums/i107/Jirojin/Ste...

    http://i70.photobucket.com/albums/i107/Jirojin/StephSplitAnimooted.gif

    It's very nice. ;D
  19. Replies
    171
    Views
    4,534

    http://i70.photobucket.com/albums/i107/Jirojin/Ilu...

    http://i70.photobucket.com/albums/i107/Jirojin/IlubSteph.jpg

    edit: sorry if i offended anyone about the earlier pics i had here.[/img]
  20. Thread: Lazy Dreams...

    by Jirojin
    Replies
    378
    Views
    90,064

    i lol'd.

    i lol'd.
  21. Replies
    171
    Views
    4,534

    o__o;; I like the new Stephanie more than the...

    o__o;;

    I like the new Stephanie more than the old. The 'adult' attraction isn't boring at all -- its new and refreshing. Now don't get me wrong, I lub the old Stephy more than the next guy but the...
  22. Replies
    171
    Views
    4,534

    Joolz is a lot prettier without the wig on. :3...

    Joolz is a lot prettier without the wig on. :3 her real hair is long and b-e-a-utiful. :D
  23. Replies
    139
    Views
    29,825

    Hahaha, this is win. GJ Safa. xD Also...

    Hahaha, this is win. GJ Safa. xD

    Also requesting Stephanie's YTMND account nao! :D
  24. Replies
    978
    Views
    163,173

    Sticky: I WANT HER SOCKS!! GET OUT. lolol okay well...

    I WANT HER SOCKS!! GET OUT.

    lolol okay well you can have one and I can have the other. xD
  25. Replies
    978
    Views
    163,173

    Sticky: This game will be so awesome, I'll buy it once I...

    This game will be so awesome, I'll buy it once I get a Wii....the DDR idea would make it pretty cool same with a Warioware idea too. Hopefully the real voices of the actors will be in it too.
Results 1 to 25 of 136
Page 1 of 6 1 2 3 4