Search:

Type: Posts; User: DSK

Page 1 of 15 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Thread: Lazypics (part 5)

    by DSK
    Replies
    129
    Views
    93,408

    Re: LazyPics

    OMG awwwwwwww at Robbie in the Birthday fairy outfit!! I wanna hug him<3
  2. Thread: LazyTown CDs

    by DSK
    Replies
    305
    Views
    85,834

    LazyTown CDs

    Ahh okay, thanks. I don't know if I have that then.. I have the song but it is of a low quality like recorded off the episode..

    Otherwise I'd say it would be awesome to have an official release...
  3. Thread: LazyTown CDs

    by DSK
    Replies
    305
    Views
    85,834

    LazyTown CDs

    Hmm...has Woof Woof Woof been released anywhere...?
  4. Replies
    79
    Views
    12,296

    Re: I gotta postcard today and well..

    Aww, that's really cool, Justin!

    And I don't understand the point of pointing out that the handwriting is different from the message to the address. I change my own writing when I do that. I...
  5. Replies
    536
    Views
    256,126

    Sticky: LazyGifs (animated pictures)

    Heee! i love Robbie and the french fry! X3 Is it just my computer or are these gifs supposed to be so fast? That last Robbie one is just manic!
  6. Thread: Motivation posters

    by DSK
    Replies
    223
    Views
    67,333

    Re: Motivation posters

    Ohh... I got it to work now.

    http://img518.imageshack.us/img518/9914/poster1120458cx1.jpg
    I dunno, maybe it's good? For my first try XD
  7. Thread: Motivation posters

    by DSK
    Replies
    223
    Views
    67,333

    Re: Motivation posters

    Grrr... this site will not work for me. I upload the image, put down the text I want, submit it, it gives me a loading bar then... a black screen with jsut the website header. :[ And I had finally...
  8. Replies
    1,059
    Views
    201,323

    Haha! Dawn, I really like it! It's cool to see...

    Haha! Dawn, I really like it! It's cool to see other people drawing here ^__^
  9. Replies
    68
    Views
    15,571

    Like a bumper sticker I saw the other day, it was...

    Like a bumper sticker I saw the other day, it was a picture of Bush with the caption "Like a rock. Only dumber." I quite enjoyed it. :)


    And eee~ I want to see what Robbie looks like for this...
  10. Replies
    109
    Views
    26,075

    Re: New episode

    Beasties? ...What? :C


    Eh, this really is quite frustrating, having no idea what Nick Jr is up to when it comes to airing Lazytown. I really do hope it's something like they're just waiting to...
  11. Replies
    399
    Views
    173,138

    http://www.getlazy.net/forums/images/importedzz/20...

    http://www.getlazy.net/forums/images/importedzz/2007/08/29.jpg




    And to remain somewhat on topic, I wonder if the Wii game will feature strictly Sportacus and/or Stephanie. They gotta atleast...
  12. Replies
    51
    Views
    10,932

    Well I think I read that Robbie's orange fluffy...

    Well I think I read that Robbie's orange fluffy chair is already taken, so then... does the item have to be a material thing? 'Cause like... I'd love to get a hug from Robbie. :D:D:D<3
  13. Replies
    399
    Views
    173,138

    GOOD HELL. Stop talking about my sneakers. I do...

    GOOD HELL. Stop talking about my sneakers. I do not want that sort of attention.

    And on topic, I'm really looking forward to a LazyTown Wiiiiiiiiii game. I don't have a Wiiiiiiii but I'll just...
  14. Replies
    109
    Views
    26,075

    Big Bad Wolf Robbie... Eeeee

    Big Bad Wolf Robbie... Eeeee<3

    Turning Lazytown into a fully animated show would be a good idea to keep it going, but I'd be extremely sad. No more live Robbie and Sportacus?? TT^TT Unless they...
  15. Replies
    296
    Views
    78,732

    Re: LazyTown Fanfiction

    Eeee! My favorite LT fic I've read yet! I love how well Robbie is portrayed. Actually, I adore all of that writer's LT work X3
  16. Replies
    190
    Views
    56,447

    Sticky: Poll: Ahahaha Edgar, not only did you redirect him to...

    Ahahaha Edgar, not only did you redirect him to the existing thread, but it's to your OWN thread. I don't know why I find that amusing... But hey, Mr Bam! has one of the coolest avatars ever....
  17. Replies
    1,059
    Views
    201,323

    Ahahaha, Transportacus... Well you could call him...

    Ahahaha, Transportacus... Well you could call him Sportaformer... but that's just silly.
  18. Replies
    1,059
    Views
    201,323

    Nope, I've always thought that too!! XD

    Nope, I've always thought that too!! XD
  19. Replies
    1,059
    Views
    201,323

    Aww, thank you both very much! ^__^ And I...

    Aww, thank you both very much! ^__^

    And I dunno about dA... maybe I'll post it to scraps XD




    http://www.getlazy.net/forums/images/importedzz/2007/08/1.jpg
    Woo! Much better than the last...
  20. Replies
    35
    Views
    2,927

    Hm... I've never bothered to watch this Hip Hop...

    Hm... I've never bothered to watch this Hip Hop Homeroom... should I ever?
  21. Replies
    1,059
    Views
    201,323

    Yeah, if I get around to doing a second one,...

    Yeah, if I get around to doing a second one, it'll be MUCH better. I was originally going to do a sexy Birthday Fairy, but then I realized I can't quite remember how the outfit looks exactly...
    ...
  22. Replies
    1,059
    Views
    201,323

    http://www.getlazy.net/forums/images/importedzz/20...

    http://www.getlazy.net/forums/images/importedzz/2007/07/159.jpg

    ...Well, this was supposed to be a cool Miss Roberta pin up, but it went to crap. I'll try again another time, with serious effort.
  23. Thread: Guest actors

    by DSK
    Replies
    15
    Views
    2,335

    That reminds me, I always wondered about Magnus's...

    That reminds me, I always wondered about Magnus's last name. Scheving? I thought Icelandic names end in -son for guys? Or else Magnus dropped his real last name, like how Stefan is more commonly...
  24. Replies
    88
    Views
    26,163

    Ahahaha, those clips are great, I love the guy...

    Ahahaha, those clips are great, I love the guy doing the door-to-door thing XD I would guess... Stefan might be the drunk at the very end and/or the 'woman' at the door in the very beginning. That...
  25. Thread: Lazypics (part 4)

    by DSK
    Replies
    34
    Views
    94,456

    So you're gonna cook us up something nice? And I...

    So you're gonna cook us up something nice? And I noticed a significant lack of Robbie in your Trash Trouble pics, so here is my supplement.
    ...
Results 1 to 25 of 375
Page 1 of 15 1 2 3 4